20 Oktyabr 2019, Bazar

AMEA Naxçıvan Bölməsində “Naxçıvan tarixi” çoxcildliyinin hazırlanması istiqamətində görülən işlərlə əlaqədar çoxcildliyin I cildinin müəlliflər qrupu ilə müzakirələr keçirilib.
AMEA Naxçıvan Bölməsinin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev qeyd edib ki, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 2012-ci il 6 avqust tarixli Sərəncamı ilə “Naxçıvan tarixi” çoxcildliyinin hazırlanması qərara alınıb, bu iş Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Naxçıvan Bölməsinə və Naxçıvan Dövlət Universitetinə tapşırılıb. Sərəncamın icrası ilə əlaqədar ötən dövr ərzində bir sıra işlər görülüb, “Naxçıvan tarixi” çoxcildliyinin strukturu və planı hazırlanıb, redaksiya heyəti və müəlliflər qrupu təsdiq olunub. Yanvarın 15-də isə Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisində “Naxçıvan tarixi” çoxcildliyinin hazırlanması sahəsində görülən işlər və qarşıda duran vəzifələr” mövzusunda müşavirə keçirilib. Artıq “Naxçıvan tarixi” çoxcildliyinin I cildinin fəsillər üzrə yazılması məqsədi ilə müəyyən olunmuş müəlliflər tərəfindən bir sıra işlər görülüb. Vurğulanıb ki, birinci cildin ən qədim dövrlərdən XVIII əsrin ortalarınadək olan xronoloji çərçivəni əhatə etməklə altı fəsildən ibarət olması nəzərdə tutulub.
Naxçıvan Dövlət Universitetinin rektoru, akademik İsa Həbibbəyli I cildin yazılması zamanı “Naxçıvan” adının mənşəyi və izahı ilə bağlı məsələlərin elmi şəkildə araşdırılmasının, bu istiqamətdə tədqiqatçıların gəldiyi nəticələrin işıqlandırılmasının vacibliyini qeyd edib.
Müzakirə zamanı ayrı-ayrı paraqraf və fəsilləri yazacaq müəlliflər, eləcə də çoxcildlikdə əksini tapmalı olan məsələlər bir daha dəqiqləşdirilib, materiallar işlənilərkən elmi prinsiplərin gözlənilməsi, yazılış forması, mənbə və ədəbiyyatlardan istifadə qaydaları, onların kodlaşdırılmasının diqqət mərkəzində saxlanılmasının vacib­liyi vurğulanıb. Naxçıvan tarixinin xronologiyasının işlənilməsi, eyni zamanda I cilddə yer alacaq xəritə, illüstrasiya və şəkillərin toplanılması, sistemləşdirilməsi məqsədilə görüləcək işlərlə bağlı təkliflər dinlənilib, vəzifələr müəyyənləşdirilib.

Elnur KƏLBİZADƏ

Babək rayonunun ümumtəhsil məktəblərinin şagirdləri arasında ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin 90 illik yubileyinə həsr edilən “Heydər Əliyev və Azərbaycan” mövzusunda inşa yazı müsabiqəsinin növbəti zona turu Kərimbəyli kənd tam orta məktəbində keçirilib.
Müsabiqə başlanmazdan əvvəl rayon İcra Hakimiyyəti başçısının birinci müavini Əbdülhüseyn Zamanov çıxış edərək görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyevin xalqımız, ölkəmiz üçün göstərdiyi misilsiz xidmətlərindən bəhs edib, Babək rayonunun ulu öndərimizin təşəbbüsü ilə yaradıldığını xatırladıb.
Məktəbin direktoru Məsim İsmayılov, Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimləri Ulduz Əliyeva və İradə Hüseynova çıxışlarında Azərbaycan dövlətinin xilaskarı, qurucusu Heydər Əliyevin həyat və fəaliyyətindən danışaraq ölkəmizdə, o cümlədən muxtar respublikamızda təhsilə göstərilən qayğını ulu öndərin siyasi xəttinin davamı kimi dəyərləndiriblər.
Sonra müsabiqəyə start verilib.
Xatırladaq ki, müsabiqədə Kərimbəyli, Qaraqala və Məzrə kənd tam orta məktəblərinin şagirdləri iştirak ediblər. Qaliblər may ayının 7-də keçiriləcək final mərhələsində iştirak edəcəklər.

Xəbərlər şöbəsi

Hələ magistratura təhsili aldığımız dövrdə pro­qramımızda belə bir fənn var idi: “V-XV əsrlərdə beynəlxalq ticarət və Azərbaycan”. Məlumdur ki, strateji baxımdan əlverişli bir məkanda, ticarət yolları üzərində yerləşmiş Azərbaycanın və ümumilikdə, bütün Şərqin tarixində bu dövr əhəmiyyətli bir dövr kimi nəzərdən keçirilir. Çünki III-IV əsrlərdə “Xalqların böyük köçü” adlı məşhur prosesdən sonra o zamankı məlum dünyanın Şərqi ilə Qərbi arasındakı əlaqələr daha sıxlaşmış, intensivləşmişdi. Əsrlər ötdükcə, əslində, Şərqdən getmişlərin Şərq nemətlərinin, Şərq düşüncəsinin həsrətindən yenidən geriyə hərəkəti baş vermişdi. Bəzən səlib yürüşçüsü cildində, bəzən isə tacir kimi... Bütün hallarda bəşəriyyətin müxtəlif toplumları bir-biri ilə ünsiyyətə möhtac olduqlarından daha çox bu münasibətlər maraqların və tələbatların təmininə xidmət etmişdir. Bunun üçün isə ən yaxşı vasitə işğal və talanlar deyil, qarşılıqlı ticarət olmuşdur. Yaranmış əlaqələr sonrakı dövrdə daha genişmiqyaslı xarakter aldığı və bu gün də xüsusi əhəmiyyət kəsb etdiyi üçün bu fənnin öyrənilməsi labüd və zəruri idi. İstiqamətverici dərsliyin və vəsaitin olmaması mövzuları müəyyənləşdirməyə ciddi çətinliklər törədirdi.

Ardını oxu...

Peşəmlə əlaqədar ümumtəhsil məktəblərində tez-tez oluram. Bu günlərdə nümunəvi sinif rəhbəri haqqında yazmaq qərarına gəlmişdim. Odur ki, əvvəlcədən müəyyənləşdirdiyim Şərur şəhərindəki 1 nömrəli tam orta məktəbə getdim. Fikrimi bildirərək məktəb direktorunun məsləhət gördüyü müəllimin rəhbərlik etdiyi sinfə baş çəkdim. Nə görsəm, yaxşıdır? 15 şagirddən cəmi 8-i dərsdə iştirak edirdi. Təəccübləndiyimi görən direktor dilləndi:
– Yeddi şagirdimiz müəllim yanına hazırlığa gedir.
“Nümunəvi” sinif rəhbəri isə əlavə etdi:
– Həmin şagirdlərə özümüz icazə vermişik. İnanırıq ki, onlar ali məktəblərə qəbul imtahanlarında daha çox bal toplayacaq, başımızı uca, üzümüzü ağ edəcəklər. Odur ki, fənn müəllimləri ilə məsləhətləşmişik, onlara “qayıb” yazılmaması qərarına gəlmişik.
– Deməli, sinifdə əyləşən bu uşaqların biliyinə güvənmirsiniz, eləmi?

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Universiteti ilə Cənubi Koreyanın Kimçonq Universiteti arasında elm, təhsil və yeni texnologiyanın tətbiqi istiqamətində yaradılmış sıx əlaqələr getdikcə daha da genişlənir. Kimçonq Universitetinin “Elmi əsərlər” jurnalı 2012-ci ildə çıxan 33-cü sayında Naxçıvan Dövlət Universitetinin rektoru, akademik İsa Həbibbəylinin “Azərbaycan-Cənubi Koreya əlaqələrində Naxçıvan” mövzusunda məqaləsini çap etməklə universitetlərarası əlaqələrin salnaməsinə daha bir səhifə də əlavə etmişdir. Məqalədə Cənubi Koreya ilə Naxçıvan Muxtar Respublikasının rabitə, informasiya texnologiyaları, elm və ali təhsil sahəsindəki çoxcəhətli əlaqələrindən sistemli şəkildə bəhs olunur.

Mehriban SULTAN

ARXİV

Oktyabr 2019
Be Ça Ç Ca C Ş B
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

MÜƏLLİFLƏR

KEÇİDLƏR