25 Sentyabr 2018, Çərşənbə axşamı

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Sentyabr 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

 

 

LİNKLƏR

 

 

Adil Babayev adına Naxçıvan Muxtar Respublika Uşaq Kitabxanası məktəblilərin yay tətili günlərini səmərəli keçirmələri üçün iyun-avqust aylarında həftədə iki gün olmaqla “Yay oxu zalı” təşkil edir. Məqsəd məktəblilərin mütaliəyə maraqlarını artırmaqdır.
Hər dərs ilinin sonunda kitabxana tərəfindən Naxçıvan Şəhər Təhsil Şöbəsinə məktubla müraciət edilərək kitabxanaya yaxın ərazidə yerləşən tam orta ümumtəhsil məktəblərindən I-VI siniflərdə, əsasən, dərslərini zəif oxuyan şagirdlərdən 30-35 nəfərin təsdiq olunmuş siyahısı alınır, məktəb rəhbərləri və kitabxanaçılar həmin məktəblilərlə fərdi söhbətlər aparır, “Yay oxu zalı”nda iştirak etməyin vacibliyini onlara izah edirlər.
Məşğələlərin keçirilməsi üçün Mədəniyyət Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə kitabxanaya 100-dən artıq dərsliklər alınıb.
Bu ilin iyun ayının 25-dən başlayaraq növbəti yay mövsümü məşğələlərinə 32 məktəbli cəlb edilib. Şagirdlərin hansı fənlərdən geri qaldıqları müəyyənləşdirilərək onlara qrup şəklində dərslər keçilib. Mədəniyyət müəssisəsinin kollektivi məktəblilərin kitabxananın daimi oxucularına çevrilmələri və ­biliklərini artırmaları üçün bu layihəni gələcəkdə də davam etdirəcək.

Məsmə Cəfərova
Adil Babayev adına Naxçıvan Muxtar Respublika Uşaq Kitabxanasının əməkdaşı

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

3065964
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
4570
4327
8897
117295
3065964

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter