16 Fevral 2019, Şənbə

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Fevral 2019
Be Ça Ç Ca C Ş B
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3

 

 

LİNKLƏR

 

 

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2013-cü il 3 oktyabr tarixli Sərəncamı ilə Azərbaycan Respublikasının “Tərəqqi” medalı və “Əməkdar müəllim” fəxri adı ilə təltif edilən müəllimlərin sırasında Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil işçiləri də var. “Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil işçilərinə “Əməkdar müəllim” fəxri adının verilməsi haqqında” Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 2013-cü il 4 oktyabr tarixli Sərəncamı ilə bir qrup müəllim təltif olunub. Təltif edilən müəllimlərimiz ikiqat sevinc yaşayırlar. Çünki 9 oktyabr prezident seçkilərində cənab İlham Əliyev çox böyük səs fərqi ilə qələbə çalaraq növbəti beş ildə də Azərbaycan Respublikasına rəhbərlik edəcək. Buna görə də bütün peşə sahibləri kimi, müəllimlərimiz də sevincli və qürurludurlar. Bu bayram ərəfəsində təltif olunan müəllimlərlə hömsöhbət olduq, onların sevincini bölüşdük.

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Universitetinin Tarix-filologiya fakültəsində müxtəlif ixtisaslar üzrə tədris olunan mövzuların muxtar respublikada fəaliyyət göstərən tarix-diyarşünaslıq muzeylərində, elmi-tədqiqat mərkəzlərində keçilməsi ənənə şəklini almışdır. Bu cür keçilən dərslər tələbələrin elmi-nəzəri biliklərinin əyani şəkildə möhkəmləndirilməsi baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Naxçıvanşünaslıq Mərkəzində keçilmiş belə dərslərdən birində Azərbaycan tarixi kafedrasının müəllimi, AMEA-nın müxbir üzvü Vəli Baxşəliyev tarix müəllimliyi ixtisasının II kurs tələbələrinə “Naxçıvanşünaslıq” seçmə fənni üzrə “Naxçıvanşünaslıq Mərkəzinin yaradılması və mədəni irsimizə dövlət qayğısı” mövzusunda mühazirə oxumuşdur.

Dərsdə ulu öndər Heydər Əliyevin tariximizin milli zəmində araşdırılması və təbliği, milli-mənəvi dəyərlərimizin yaşadılması, mədəni irsimizin qorunması və bərpasındakı əvəzsiz xidmətlərindən bəhs edilmişdir. Bildirilmişdir ki, Naxçıvan Muxtar Respublikası  Ali Məclisinin Sədri cənab   Vasif Talıbovun təşəbbüsü ilə 1996-cı ildə keçirilən “Uluslararası qaynaqlarda Naxçıvan” Beynəlxalq Simpoziumu ilə Naxçıvanşünaslığın əsası qoyulmuş, muxtar respublikada bu mövzu ilə bağlı beynəlxalq elmi konfrans və simpoziumlar keçirilmiş, qədim diyarın müxtəlif ərazilərində arxeoloji araşdırmalar aparılmış, mühüm elmi nəticələr əldə edilmişdir. “Muxtar respublika ərazisində 800-dən artıq yeni tarixi abidə aşkar edilmiş, 1200-dən çox tarix və mədəniyyət abidəsi pasportlaşdırılmış, Naxçıvanşünaslıqla bağlı çoxsaylı monoqrafiya və dərsliklər, məlumat nəşrləri çap olunmuşdur”, – deyən tarixçi alim bu ilin fevral ayında Ali Məclis Sədrinin iştirakı ilə istifadəyə verilən Naxçıvanşünaslıq Mərkəzinin müxtəlif çap məhsullarının, sənədli filmlərin, elektron daşıyıcıların qorunub saxlanılmasında, bu qədim diyarın tarixinin, tarixi abidələrinin, dövlətçilik ənənələrinin, folklorunun öyrənilməsi və təbliğində mühüm rol oynadığını vurğulamışdır.
Tələbələrdən Mahnur Həsənovanın “Naxçıvan Mux­tar Respublikası Ali Məclisi Sədri­nin Naxçvanın tarixinin və mədəni irsinin öyrənilməsi və təbliği ilə bağlı imzaladığı sərəncamlar”, Türkan İmanlının “Azərbaycan folklorunda dünya modeli və mifoloji obrazlar”, Mədinə Rəhimlinin “Naxçıvanın qədim abidələri”, Zeynəb Məmmədovanın “Orta əsr abidələri”, Xaqan Ağəlisoyun “Gəmiqaya təsvirləri”, Zümrüd Ağayevanın “Gəmiqaya rəsmlərinin topoqrafiyası və öyrənilmə tarixi” mövzularında hazırladıqları slayd və seminar mətnləri maraqla qarşılanmışdır.
Dərsin sonunda tələbələr Naxçıvanşünaslıq Mərkəzinin fəaliyyəti ilə tanış olmuşlar.

Mehriban SULTAN

“Ölkəmizdə bələdiyyə təhsili üzrə tədrisin keyfiyyəti ildən-ilə təkmilləşir, bu sahəyə olan kadr ehtiyacının qarşılanması məqsədilə ali təhsil ocaqlarında müvafiq ixtisaslar açılır. Naxçıvan Dövlət Universitetində də dövlət və bələdiyyə idarəetməsi ixtisası üzrə tələbə qəbuluna başlanılmış, 2004-2005-ci tədris ilindən etibarən Bələdiyyə və turizm kafedrası yaradılmışdır”. Bu fikirləri Naxçıvan Dövlət Universitetinin Sosial idarəetmə və hüquq fakültəsində “Bələdiyyə demokratik dövlət idarəetməsinin təsisatı kimi” mövzusunda keçirilmiş diskussiyada universitetin rektoru, professor Saleh Məhərrəmov səsləndirmişdir.
Naxçıvan Bələdiyyəsinin sədri Nuraləm İbrahimov çıxışında bələdiyyə orqanlarının fəaliyyəti  haqqında məlumat verərək bildirmişdir ki, bələdiyyə qanunla müəyyən edilmiş ərazi hüdudları daxilində yerli özünüidarəetmə formasıdır. Bələdiyyənin öz mülkiyyəti, yerli büdcəsi seçkili bələdiyyə orqanları olur və o, Azərbaycan Respublikası Konstitusiyası ilə səlahiyyətlərinə aid əhəmiyyətli məsələləri müstəqil surətdə həll edir.
Sonra Naxçıvan Bələdiyyəsinin şöbə müdiri İbrahim Həsənovun “Yerli əhəmiyyətli sosial məsələlərin həllində bələdiyyələrin rolu”, universitetin Bələdiyyə və turizm kafedrasının müdiri Hafiz Hüseynovun “Bələdiyyələrin inkişafında kadr təminatı və bu sahədə görülən işlər”, Naxçıvan Bələdiyyəsinin baş mütəxəssisi Akif Məmmədovun “Yerli əhəmiyyətli şikayət və təkliflərin həll edilməsində bələdiyyələrin rolu”, universitetin Bələdiyyə və turizm kafedrasının müəllimi Flora Kərimovanın “Yerli özünüidarəetmə orqanlarının inkişaf perspektivləri və problemləri” mövzularında məruzələri dinlənilmişdir.
Sonda Naxçıvan Muxtar Respublikasının timsalında “Bələdiyyə demokratik dövlət idarəetməsinin təsisatı kimi” adlı diskussiyaya başlanılmışdır. Diskussiyada tələbələri maraqlandıran suallar ətraflı cavablandırılmışdır.

Mina QASIMOVA

Bu günlərdə Qazaxıstan Respublikasının paytaxtı Astana şəhərində yerləşən Beynəlxalq Türk Akademiyasında “Türk tərbiyəsi” antologiyasının təqdimat mərasimi keçirilmişdir. Azərbaycan, Özbəkistan, Qırğızıstan, Qazaxıstan respublikalarından və Rusiya Federasiyasından gəlmiş nümayəndələrin də iştirak  etdiyi təqdimat mərasimində həmyerlimiz, AMEA Naxçıvan Bölməsi İncəsənət, Dil və Ədəbiyyat İnstitutunun direktoru, AMEA-nın müxbir üzvü Əbülfəz Quliyev də iştirak etmişdir.

Xatırladaq ki, 2009-cu ilin oktyabr ayında qədim Naxçıvan torpağında keçirilən Türkdilli Ölkələrin Dövlət Başçılarının IX Zirvə Toplantısında qəbul edilmiş bir sıra mühüm qərarlarla bərabər, Qazaxıstanın paytaxtı Astana şəhərində Beynəlxalq Türk Akademiyasının yaradılması da qərarlaşdırılmışdı. 2010-cu ildə əsası qoyulan bu akademiya artıq ilk elmi nəticələr ortaya qoymaqdadır. Yeni yaradılmış akademiya türk dünyası üzrə elmi tədqiqatları koordinasiya etməklə yanaşı, bir sıra elmi layihələr üzərində də çalışmaqdadır. Qısa müddətdə bu layihələrin bir qismi müsbət nəticə vermiş və  bunlar 30-a qədər kitab, monoqrafiya, antologiya və məcmuədə öz əksini tapmışdır. Belə mühüm nəticələrdən biri də sözügedən akademiya tərəfindən bu yaxınlarda nəfis şəkildə nəşr olunmuş irihəcmli “Türk tərbiyəsi” antologiyasıdır. Antologiyada Azərbaycan, türk, tatar, qazax, özbək, qırğız və digər xalqların folklor materialları əsasında hazırlanmış tərbiyə məsələləri ilə bağlı materiallar işıqlandırılmışdır. Yeni nəşrin Azərbaycanla bağlı materialları AMEA Naxçıvan Bölməsi İncəsənət, Dil və Ədəbiyyat İnstitutunun direktoru, AMEA-nın müxbir üzvü Əbülfəz Quliyev tərəfindən hazırlanmışdır.
Maraqlıdır ki, antologiyada təqdim olunmuş folklor materiallarının əksəriyyəti Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin müvafiq sərəncamına əsasən hazırlanmış, muxtar respublika rəhbərinin diqqət və qayğısı ilə nəfis şəkildə işıq üzü görmüş üçcildlik “Naxçıvan folkloru” antologiyasından götürülmüşdür.

Xəbərlər şöbəsi

Ölkəmizdə 1993-cü ildən etibarən hər il oktyabrın 5-i Beynəlxalq “Müəllimlər Günü” kimi qeyd olunur.
Təhsilin inkişafı və cəmiyyətin bütün sahələrinə nüfuz etməsi hər bir dövlətin ali məqsədlərindən biridir. Bu məqsədin həyata keçirilməsi isə ölkədə yüksək savada və peşəkarlıq səviyyəsinə malik müəllimlər ordusunun yaradılmasından asılıdır. Azərbaycan xalqının milli təfəkküründə müəllim adı hər zaman ucalıq, ziyalılıq və mənəvi saflıq rəmzi kimi təcəssüm olunmuş, böyük hörmət və yüksək ehtiramla çəkilmişdir. Sosial statusundan, tutduğu vəzifədən asılı olmayaraq, hər bir insan cəmiyyətdəki mövqeyinə, şəxsiyyət kimi formalaşmasına, qazandığı biliklərə görə özünü məhz müəllimlərinə borclu sayır. Çünki onlar insanı kamillik zirvəsinə səsləyərək, ən əsas vəzifəni – gənclərin təhsili, təlim-tərbiyəsi məsələsini yerinə yetirirlər.
Müdriklərin fikrinə görə, “hər bir millətin mədəni tərəqqisi təhsillə, təhsilin tərəqqisi isə müəllimlərlə bağlıdır”. Əsl müəllim bilik və bacarığını, qəlbinin hərarətini dövlətin və xalqın sabahı naminə ərməğan edir.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

3697881
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
132
2209
13779
38973
3697881

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter