18 Oktyabr 2019, Cümə

Bir neçə gün bundan əvvəl ölkəmizin hər yerində yeni dərs ilinin başlandığını bildirən zənglər çalındı, yeniyetmə və uşaqlar onlar üçün uğurlu gələcəyin yollarını düzgün müəyyənləşdirməkdə ən böyük yardımçıları olan məktəb qapılarından içəri daxil olaraq siniflərdə öz yerlərini tutdular. Bir sözlə, üçaylıq sükutdan sonra sevimli təhsil ocaqları yenidən səsli-küylü günlərinə qovuşdu. Hər təzə dərs ili yeni-yeni arzuların başlanğıcıdır. Məktəb isə gələcəklə bağlı müxtəlif arzuları ürəyində yaşadan yüz minlərlə insanı – şagirdləri və müəllimləri özündə cəmləşdirən müqəddəs bir məkandır. Bu məkana ehtiramla yanaşmaq hər kəsin vətəndaşlıq borcudur.

Ötən dərs ilinin yekunlarına və qazanılmış nailiyyətlərə nəzər salanda aşkar görünür ki, Sədərək Rayon Təhsil Şöbəsində də bu məsələyə, doğrudan da, məhz vətəndaşlıq yanğısı ilə yanaşılır. Necə deyərlər, yekunlar barədə danışmağa fakt da var, ortaya çıxarılası uğurlu nəticələr də.­
Təhsil Şöbəsindən aldığımız məlumata görə, rayonda 4 tam orta məktəb, 4 məktəbdənkənar təhsil müəssisəsi fəaliyyət göstərir. Cari dərs ilində ümumtəhsil məktəblərində 1234 şagird təhsil alır. Şagirdlərin təlim-tərbiyəsi ilə 116 müəllim məşğul olur.

Ardını oxu...

Koreya Beynəlxalq Əməkdaşlıq Agentliyinin (KOİCA) Azərbaycan Ofisinin rezident nümayəndəsi xanım Kim Eun-suk və onun rəhbərlik etdiyi işçi qrupu “Naxçıvan Dövlət Universiteti üçün elektron təhsil şəbəkəsi və rəqəmsal multimedia infrastrukturunun yaradılması” layihəsinin  tətbiqi ilə əlaqədar Naxçıvan Dövlət Universitetində olub. 

Naxçıvan Dövlət Universitetinin tədris işləri üzrə prorektoru, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Surə Seyid layihənin əhəmiyyətindən bəhs edib. Qeyd olunub ki, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin dəstəyi və tövsiyəsi ilə ali təhsil ocağında elektron universitetin yaradılması, distant təhsilin tətbiqi ilə bağlı mühüm işlər görülüb. KOİCA ilə birgə gerçəkləşdiriləcək layihədə isə ali məktəbin idarəetmə sisteminin müasir texnologiyalar vasitəsilə təkmilləşdirilməsi, tələbələrə onlayn təhsil xidmətinin göstərilməsi üçün portal, distant təhsil, akademik işlər, elektron kitabxana və sairdən ibarət elektron təhsil şəbəkəsinin yaradılması, müasir texnologiyaların alınıb quraşdırılması, rəqəmsal multimedia infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi nəzərdə tutulur. 2015-ci ildə tamamlanacaq layihənin həyata keçirilməsinə KOİCA tərəfindən 3 milyon 500 min ABŞ dolları həcmində vəsait ayrılıb. Tədris işləri üzrə prorektor xatırladıb ki, bu barədə bir neçə dəfə birgə müzakirələr aparılıb, layihənin davamı olaraq, universitetin bir qrup nümayəndəsi may ayında on beş gün müddətinə Cənubi Koreyanın paytaxtı Seul şəhərinə ezam olunaraq layihə ilə bağlı təlim keçib. Hazırda Naxçıvan Dövlət Universitetinin nümayəndə heyəti layihə ilə əlaqədar Cənubi Koreyada səfərdədir.

Ardını oxu...

15-17 sentyabr 2014-cü il tarixlərində Türkiyə Cümhuriyyətinin paytaxtı Ankara şəhərində Atatürk Mədəniyyət, Dil və Tarix Yüksək Qurumu tərəfindən XVII Beynəlxalq Türk Tarix Konqresi təşkil edilib. 15-dən artıq ölkəni təmsil edən 238 nümayəndənin iştirak etdiyi konqresdə Azərbaycanı 4 nəfəri Naxçıvandan olmaqla, 30 elm adamı təmsil edib. Dünyanın müxtəlif ölkələrini təmsil edən tarixçi, filoloq, iqtisadçı alimlərin iştirak etdiyi konqresin plenar iclasında Türk Tarix Qurumunun rəhbəri Məhmət Əli Bəyxan çıxışında Naxçıvanda elmin inkişafına da toxunub.

Ardını oxu...

2013-2014-cü tədris ilindən etibarən Naxçıvan Özəl Universitetində “xarici dil” (ingilis dili) ixtisası üzrə 1+4 sistemində dil səviyyə imtahanlarının keçirilməsinə başlanılmışdır. Bu sistemin mahiyyəti tələbələrin başlanğıc olaraq kursa hazırlığını və normal dil səviyyəsinin inkişaf etdirilməsini, həmçinin gələcək kurslar ərzində nəzərdə tutulmuş biliklərin daha da möhkəmləndirilməsindən ibarətdir. Xarici dil (ingilis dili) tədrisinin yüksək tətbiqi məqsədilə universitetə yeni daxil olmuş tələbələrin xarici dil səviyyəsi yoxlanılır, keçirilmiş imtahanların nəticələrinə uyğun olaraq, tələbələr hazırlıq kurslarına cəlb edilirlər.
Yazılı və şifahi mərhələdən ibarət dil-səviyyə imtahanında 27 tələbə iştirak etmişdir. Yazılı imtahanda tələbələrin bilik səviyyələri, düzgün orfoqrafik qaydalara əməl olunması, söz ehtiyatı, dünyagörüşü və digər bacarıqları yoxlanılmışdır. Bunun üçün tələbələr “Doğma yurdum – Azərbaycan” mövzusunda inşa yazmışlar. İmtahanın şifahi mərhələsində isə fərdi qaydada qiymətləndirmə aparılmışdır. Tələbələr Xarici dillər (ingilis) kafedrası tərəfindən hazırlanmş bilet­lər əsasında suallara cavab vermişlər.
Məlumat üçün qeyd edək ki, imtahanda heç bir tələbə müvəffəq qiymət ala bilməmiş, onlar 1+4 layihəsi çərçivəsində hazırlıq kurslarına cəlb edilmişlər.

Nuray Əsgərova

Bu il aparılan arxeoloji tədqiqatlar Yaxın Şərq və Cənubi Qafqaz arxeologiyasının bir sıra  problemli məsələlərinin öyrənilməsində mühüm rol oynayacaq

Son on il ərzində Naxçıvan Muxtar Respublikasında aparılan tədqiqatlar nəticəsində yüzlərlə yeni tarix və mədəniyyət abidələri qeydə alınmışdır. Milli-mənəvi dəyərlərimizin bir parçası olan bu abidələrin qorunması və tədqiqi dövlətimizin qayğısı ilə əhatə olunmuşdur. Dövlət qayğısının nəticəsidir ki, bu il Naxçıvan Muxtar Respublikasının bir çox abidələrində, o cümlədən Xaraba Gilan, Qızqala, Meydantəpə, Qalacıq, II Kültəpə, Şahtaxtı və digər abidələrdə araşdırmalar aparılmış, Naxçıvan tarixi üçün maraqlı nəticələr əldə olunmuşdur.

Bu il həmçinin Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin tövsiyəsi ilə AMEA Naxçıvan Bölməsinin “Yeni yol arxeoloji ekspedisiyası” təşkil edilmişdir. Arxeoloji ekspedisiyanın apardığı araşdırmalar nəticəsində yeni abidələr qeydə alınmışdır. Bu abidələrin ikisi – III Kültəpə yaşayış yeri və Dəyirman yeri xüsusilə diqqəti cəlb edir. Arxeoloji və geomorfoloji araşdırmalar bu yaşayış yerlərinin e.ə. IV minillikdə baş verən daşqın nəticəsində qalınlığı 2-3 metr olan lil qatı ilə örtüldüyünü göstərir. Bu abidələr “Nuh tufanı” əfsanəsinin gerçək hadisələrdən qaynaqlandığını təsdiq edən tutarlı dəlillərdən biridir. Yeni qeydə alınan abidələrlə birlikdə Sirabçay və Naxçıvançay hövzəsində Eneolit dövrünə aid abidələrin sayı 23-ə çatmışdır. Uzun illərdir ki, qafqazşünas arxe­oloqlar Naxçıvanı “Qafqazın Mesapotamiyası” adlandırırdılar. Bu ərazidə qeydə alınan yeni abidələr isə Naxçıvançay və Sirabçay vadisini “Yeni Mesapotamiya” adlandırmağa imkan vermişdir. Bu isə o deməkdir ki, Mesapotamiya abidələri Yaxın Şərq mədəniyyəti üçün nə dərəcədə əhəmiyyətlidirsə, Sirabçay vadisinin abidələri də Cənubi Qafqaz üçün o dərəcədə əhəmiyyətlidir.

Ardını oxu...

ARXİV

Oktyabr 2019
Be Ça Ç Ca C Ş B
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

MÜƏLLİFLƏR

KEÇİDLƏR