22 Aprel 2019, Bazar ertəsi

 

ARXİV

Aprel 2019
Be Ça Ç Ca C Ş B
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

 

 

LİNKLƏR

 

 

Onların bir çoxu öz vəzifəsinin öhdəsindən gələ bilmir

Aydındır ki, məktəbdə psixoloji xidməti məktəb psixoloqu yerinə yetirir. Lakin bu əhəmiyyətli məsələnin bir mütəxəssis tərəfindən keyfiyyətlə həyata keçirilməsi mümkün deyil. Ona görə də bütün pedaqoji kollektiv, daha dəqiq desək, hər bir müəllim məktəbdə psixoloji xidmət göstərmək səriştəsinə malik olmalıdır. Son nəticədə isə yenə də ən böyük məsuliyyət psixoloqların üzərinə düşür. Məktəb psixoloqunun işinin əsas qayəsi fərdi yanaşma əsasında problemin həllinə nail olmaq üçün psixoloji üsul və vasitələri sərbəst həyata keçirməyi bacarmaqdır.

Psixoloji tədqiqatlar artıq çoxdan sübut etmişdir ki, şagirdin psixi inkişafında baş verən bu və ya digər qüsuru aradan qaldırmaq əvvəlcədən həmin qüsurun baş verməsinin qarşısını almaqdan qat-qat çətindir. Burada isə psix­o­profilaktik işlərin əhəmiyyəti xüsusi olaraq diqqəti cəlb edir. Həmin cəhət məktəbdə psixoloji xidmət zamanı nəzərə alınmalıdır. Araşdırmalar, sorğular sübut edir ki, şagirdlər məktəb psixoloqları ilə heç ünsiyyətdə olmurlar. 

Ardını oxu...

Dekabrın 6-da Naxçıvan Dövlət Universitetində “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda elmi konfrans keçirilib. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu və Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu ilə birgə keçirilən elmi konfransda əvvəlcə Azərbaycan elminin, təhsilinin inkişafında əvəzsiz xidmətləri olan ümummilli lider Heydər Əliyevin əziz xatirəsi dərin ehtiramla yad edilib.
Konfransın plenar iclasını Naxçıvan Dövlət Universitetinin rektoru, professor Saleh Məhərrəmov açmışdır.

Ardını oxu...

Hərb tariximizdə xatırlanmağa layiq olan hərbçi Kəngərli süvarilərindən biri də Ehsan xan II Kalbalı xan oğlu Naxçıvanskidir. Yazımızın əvvəlində qeyd edək ki, 1800-cü ildən sonra Naxçıvan xanlığına, həmçinin quberniya dövrünə aid sənədlərdə 3 Ehsan xanın adına rast gəlinir. Bunlardan birincisi Ehsan xan I Kalbalı xan oğludur, ikincisi general-mayor II Kalbalı xan Naxçıvanskinin oğlu Ehsan xan, üçüncüsü isə Cəfərqulu xanın oğlu podpolkovnik Ehsan xandır.
1990-cı ildən sonra yazılan bir sıra kitablarda bunların fəaliyyəti qarışdırıldığından, birinin fəaliyyəti o birisinin adına yazıldığından qərara aldıq ki, I Kalbalı xandan sonrakı adları şərti olaraq I Ehsan xan, II Ehsan xan və III Ehsan xan kimi təqdim edək. I Kalbalı xanın atasının da adı Ehsan xandır. Azərbaycan və Rusiya hərb tarixində hər üç Ehsan xanın böyük xidmətləri olduğundan onlar haqqında doğru-dürüst məlumat verməyimiz əsas məqsədimizdir.

Ardını oxu...

İnsan cəmiyyətinin formalaşdığı ən qədim dövrlərdən müasir günümüzədək dünyanın elə bir görkəmli şəxsiyyətini göstərmək mümkün deyil ki, onun məktəblə, təhsillə bağlı müdrik kəlamları olmasın. Təhsilə həmişə xalqın intellektual potensialını formalaşdıran, elmi səviyyəsini yüksəldən strateji əhəmiyyətə malik bir sahə kimi baxılmışdır. Təsadüfi deyil ki, tarixin müxtəlif dövrlərində ayrı-ayrı xalqların və dövlətlərin bəşər sivilizasiyasına verdiyi töhfələr qiymətləndirilərkən təhsilin səviyyəsi, məktəblərin rolu da nəzərə alınır. Hələ XIX əsrin sonlarında Azərbaycanın görkəmli maarifçi ziyalılarından olan, “Əkinçi” qəzetini təsis etməklə milli mətbuatımızın əsasını qoyan Həsən bəy Zərdabi deyirdi: “Maarifdən, elmdən məhrum bir xalq işıqdan məhrumdur”.

Ardını oxu...

“AMEA Naxçıvan Bölməsinin Bioresurslar İnstitutunun ötən illərdə apardığı elmi-tədqiqat işləri imkan verir ki, bu elmi-tədqiqat institutu tədqiqat sahələrini daha da genişləndirsin”. Bunu institutun hesabat yığıncağında AMEA Naxçıvan Bölməsinin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev deyib.
Bioresurslar İnstitutunun direktoru, AMEA-nın müxbir üzvü Tariyel Talıb­ov görülən işlər haqqında məruzə ilə çıxış edib. Qeyd olunub ki, 2013-cü tədqiqat ilində plana uyğun olaraq, institutda 27 mərhələdə 11 iş yerinə yetirilib. Elmi- tədqiqat işi ilə 27 nəfər, o cümlədən bir nəfər AMEA-nın müxbir üzvü, bir nəfər biologiya elmləri doktoru, bir nəfər aqrar elmlər  doktoru, 12 nəfər biologiya üzrə fəlsəfə doktoru, bir nəfər baytarlıq üzrə fəlsəfə doktoru, 6 nəfər kənd təsərrüfatı üzrə fəlsəfə doktoru, bir nəfər kimya üzrə fəlsəfə doktoru, 4 nəfər isə dissertant məşğul olub.
Tədqiqat ilində Bioresurslar İnstitutunun əməkdaşları tərəfindən 120 elmi əsər – 7 monoqrafiya, 2 kitab,  bir metodik vəsait, 110 elmi məqalə çap edilib ki, bunlardan 2 monoqrafiya, 9 məqalə, 20 konfrans materialı xaricdə işıq üzü görüb.
Sonra AMEA Naxçıvan Bölməsi Rəyasət Heyətinin üzvləri çıxış edərək hesabat məruzəsi ilə bağlı fikirlərini bildiriblər. Çıxışlarda əldə edilən nəticələr təqdirəlayiq hesab olunub.

Xəbərlər şöbəsi

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

3882817
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
3989
3755
3989
73208
3882817

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter