23 Sentyabr 2018, Bazar

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Sentyabr 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

 

 

LİNKLƏR

 

 

Müasir dövrdə turizmin imkanlarından maksimum istifadə etmək və bu sahənin dayanıqlığını təmin edə bilmək üçün aparılan tədbirlər arasında bu sahə üzrə kadr təminatı mühüm yer tutur. Turizm sahəsində bakalavr və magistr hazırlığı üzrə beynəlxalq əməkdaşlıq çərçivəsində Avropa universitetləri ilə aparılan təcrübə mübadiləsi Naxçıvan Dövlət Universitetində diqqət mərkəzində saxlanılır. Belə ki, universitetdə 2004-cü ildən turizm və otelçilik ixtisası üzrə ixtisaslı kadrlar hazırlanır. Bu ildən isə universitet “Dayanıqlı turizmin idarə olunmasında beynəlxalq səviyyəli bakalavr və magistr proqramları üzrə yeni modulların inkişaf etdirilməsi” istiqamətində yeni TEMPUS layihəsinə qoşulmuşdur. Layihə Almaniyanın Jade Tətbiqi Elmlər Universitetinin koordinatorluğu ilə Azərbaycan universitetləri ilə yanaşı, digər Cənubi Qafqaz ölkələri, habelə Latviya və İrlandiya universitetlərinin əməkdaşlığı çərçivəsində həyata keçiriləcəkdir.
Üç il ərzində həyata keçiriləcək layihə çərçivəsində bu il yanvarın 21-25-də Jade Universitetində keçirilmiş başlanğıc konfransında Naxçıvan Dövlət Universitetini Beynəlxalq Turizm Akademiyasının üzvləri, fəlsəfə elmləri doktoru, professor Məmməd Rzayev və iqtisad üzrə fəlsəfə doktoru Əli Cabbarov təmsil etmişlər. Onların Naxçıvan Muxtar Respublikasının turizm perspektivləri və universitetdəki turizm ixtisası üzrə kadr hazırlığı barədə məruzələri dinlənilmişdir. Konfransda qarşıdakı dövr ərzində layihədə nəzərdə tutulmuş işlər müzakirə edilmiş, yerinə yetiriləcək 12 modul üzrə birgə əməkdaşlıq imkanları və işçi qrupların vəzifələri müəyyənləşdirilmişdir.

Mehriban SULTAN

Naxçıvan Dövlət Universitetində Azərbaycan Hökuməti və Beynəlxalq İnkişaf Assosiasiyasının birgə həyata keçirdiyi “Dövlət investisiyaları üzrə kadr potensialının gücləndirilməsi” layihəsi çərçivəsində növbəti təlim kursuna start verilib. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Keyfiyyət Assosiasiyası İctimai Birliyi və Keyfiyyət Akademiyasının təşkilatçılığı ilə “İSO 9001:2008 keyfiyyəti idarə­etmə sistemi” mövzusuna həsr olunmuş beşgünlük təlim kursunun açılış mərasimində universitetin rektoru, akademik İsa Həbibbəyli çıxış edərək bildirib ki, muxtar respublika rəhbərinin tapşırığı və dəstəyi ilə layihə çərçivəsində Naxçıvanda müxtəlif mövzularda təlim kursları keçirilir. Belə kurslar muxtar respublikada yüksək ixtisaslı kadr potensialının gücləndirilməsi, dünyəvi bilik və təcrübə mübadiləsi baxımından böyük əhəmiyyət kəsb edir. Rektor müxtəlif dövlət strukturlarının, nazirliklərin nümayəndələrinin, universitetin müvafiq ixtisaslar üzrə müəllim və tələbələrinin təlim kurslarında iştirakını mütəxəssis hazırlığı baxımından faydalı olacağını vurğulayıb.
İSO 9001 üzrə baş auditor, keyfiyyəti idarəetmə sistemləri üzrə məsləhətçi və təlimçi Şamo Muradov çıxış edərək təlimin məqsədindən danışıb. O, İSO 9001 standartının tələbləri əsasında keyfiyyəti idarəetmə sisteminin yaradılması və tətbiqinin faydaları haqqında məlumat verərək qeyd edib ki, keyfiyyəti idarəetmə sahəsində böyük təcrübəyə malik təmsilçilərimiz İSO 9001 standartının tələblərinə əsaslanaraq effektiv idarəetmə sisteminin yaradılması, hədəflərə nail olunmasında onun rolu və xərclərinin azaldılması üçün prosedurların necə həyata keçiriləcəyi və idarə ediləcəyi barədə kurs iştirakçılarına məşğələlər keçəcəkdir.
Qeyd edək ki, beş gün davam edəcək təlim kursunun iştirakçılarına sonda sertifikatlar veriləcək.

Mina Qasımova

Təhsil və elm sahələrinin yüksək inkişafı sahəsində planetimizdə həlledici iqtisadi və mədəni yüksəlişə malik olan ölkələr dünyada qloballaşma siyasətinin əsas tərəfdarıdırlar. Bu dövlətlərin başbilənləri digər inkişaf etmiş, inkişaf etməkdə olan və ya dünyanın iqtisadi və mədəni inkişafından geridə qalan üçüncü növ ölkələri qloballaşma siyasəti adı altında “bərabər iqtisadi və mədəni inkişafa cəlb etmək” vədləri ilə onları öz inhisarları altına salmaq istəyirlər. Bu cür təhlükəli siyasətin qurbanı olmamaq üçün, ilk növbədə, təhsil və elmin dərin sirlərinə yiyələnmək, qabaqcıl texnologiyaya sahib olmaq, təbii sərvətlərdən qənaətlə istifadə etmək, xalq təsərrüfatının müxtəlif sahələrinə investisiya yatırılmasına nail olmaq, tarixin sınaqlarından çıxıb bu günümüzə qədər gəlib çatan bəşəri nailiyyətlərdən bəhrələnməklə öz keçmişinə, soykökünə bağlılıqla yanası, milli dəyərləri qoruyub inkişaf etdirmək olduqca zəruri məsələlərdəndir. Bunun üçün yüksək elmi, intellektual biliyə, hərtərəfli dünyagörüşə sahib olmaq əsas şərtlərdən biridir. Bu isə yüksək ixtisaslı, milli ruhlu kadrlar yetişdirməklə mümkündür. Belə mütəxəssislər mənsub olduğu xalqın tarixini, onun ədəbiyyatını, folklorunu, arxeologiya və etnoqrafiyasını dərindən öyrənib gələcəkdə Vətənimizə layiq vətəndaşlar formalaşdırmaq üçün bu sahələrə dair doğru-düzgün mənbə və faktlara söykənən, Vətən yanğısı ilə köklənmiş elmi əsər, kitab, monoqrafiya, ən nəhayət, umumiləşdirilmiş dərsliklər, çoxcildliklər yazmağa borcludurlar.

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Universitetində Boloniya prosesinin prinsipləri çərçivəsində tədris prosesində elektron vasitələrdən, informasiya texnologiyalarından istifadə edilməsinə, imtahanların elektron test üsulu ilə keçirilməsinə xidmət edən “Elektron universitet” layihəsi özünü doğrultmaqdadır. Artıq 150-ci elektron imtahanın müvəffəqiyyətlə başa çatması buna əyani misal ola bilər.
Universitetin rektoru, akademik İsa Həbibbəyli imtahan verəcək tələbələrlə görüşərək qeyd etmişdir ki, bu günədək elektron test üsulu ilə keçirilən imtahanlar obyektivlik və şəffaflığın gözlənilməsi, tələbələrin öz biliklərini operativ şəkildə sərgiləməsi, obyektiv qiymətləndirmə baxımından böyük üstünlükləri ilə özünü doğrultmuşdur.
Universitetin Elektron təhsil şöbəsinin müdiri Hüseyn Qasımov növbəti elektron imtahanlar haqqında məlumat vermişdir.
Tələbələr adından hüquqşünaslıq ixtisasının birinci kurs tələbələri Elturan Eminbəyli, İfadə Tarverdiyeva və tarix müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil alan Çingiz Hacıyev çıxış edərək artıq üçüncü dəfə elektron test üsulu ilə imtahan verəcəklərini, elektron imtahanın ənənəvi imtahan üsullarından daha əlverişli olduğunu, qiymətləndirmənin obyektiv aparıldığını bildirmişlər. Sonra imtahana start verilmişdir. Tələbələr müəyyən olunmuş vaxt ərzində kompyuterin köməyi ilə 50 sualı cavablandırmış, imtahanı bitirdiklərini təsdiqlədikdən 30 saniyə sonra imtahan nəticələri ilə bağlı məlumat əldə etmişlər.
Qeyd edək ki, indiyə qədər keçirilən elektron imtahanların gedişində ciddi texniki problemlərə, neqativ hallara rast gəlinməmiş, şikayətlərə baxılması və onların obyektiv həlli məqsədilə apelyasiya komissiyası yaradılmışdır.

Mehriban SULTAN

Təqdimat mərasimini giriş sözü ilə açan universitetin rektoru, akademik İsa Həbibbəyli qeyd etmişdir ki, Boloniya prosesinə qoşulmanın, kredit təhsil sisteminin tətbiqinin, tibbi təhsildə rezidentura mərhələsinə keçidin əsas məqsədi təhsilin ən mükəmməl səviyyədə inkişafına nail olmaqdır. Müasir dövrdə Avropa ölkələri təhsil sistemlərinə inteqrasiya və ümum­avropa ali təhsil məkanının formalaşdırılması xüsusi aktuallıq kəsb edir. Bu formalaşma və inteqrasiya Tempus proqramında öz əksini tapmışdır. Tempus tərəfdaş ölkələrdə olan təhsil müəssisələrinin Avropadakı universitetlərlə əməkdaşlığını nəzərdə tutur. Bu proqramda səmərəli əməkdaşlıq, təhsildə Avropa standartlarına dair təcrübənin bölüşülməsi, bazar iqtisadiyyatına uyğun təhsil gündəliklərinin və proqramların diqqətlə müzakirə olunması, müasir ədəbiyyatla təminat, tədrisin səviyyəsinin artırılması üçün məşğələlər, tələbələrin xaricdə təhsil alması, universitetlərdə idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, ali təhsildə islahatlar, yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi nəzərdə tutulur. Rektor vurğulamışdır ki, Naxçıvan Dövlət Universiteti Tempus proqramı ilə qarşılıqlı əməkdaşlıq şəraitində 5 layihənin iştirakçısıdır. Layihələrdən biri də Tibb fakültəsini əhatə edir.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

3056573
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
3767
3998
33805
107904
3056573

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter