20 İyul 2019, Şənbə

 

ARXİV

İyul 2019
Be Ça Ç Ca C Ş B
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

 

 

LİNKLƏR

 

 

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi və Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Şərur Rayon Təhsil Şöbəsi ilə birlikdə Şərur şəhər 1 nömrəli tam orta məktəbdə “Məktəbdə psixoloji xidmətin aktual problemləri və müasir fənn kurikulumlarının tətbiqi” mövzusunda elmi-praktik konfrans keçirmişdir.
Konfransı giriş sözü ilə açan Şərur Rayon Təhsil Şöbəsinin müdiri Yaqub Tağıyev bildirmişdir ki, psixoloq-müəllimlərimizin kurslara cəlb edilməsi, onların kurslarda öyrəndikləri biliklər və əldə etdikləri vəsaitlər məktəbdə psixoloji işin düzgün qurulmasına kömək etmişdir. Bu cür tədbirlərin keçirilməsi, qarşılıqlı fikir mübadilələri, yerlərdə keçirilən görüşlər məktəb işinin düzgün qurulmasına, dövlətimizin təhsillə bağlı qarşıya qoyulan tələblərinin həyata keçirilməsinə xidmət edir.  

Ardını oxu...

AMEA Naxçıvan Bölməsi Bioresurslar İnstitutunun direktoru, AMEA-nın müxbir üzvü, Əməkdar elm xadimi Tariyel Talıbovla birlikdə həmin institutun Meyvə, tərəvəz və üzümçülük laboratoriyasının müdiri, aqrar elmləri doktoru Varis Quliyevin 30 illik elmi-tədqiqat işlərinin nəticələri əsasında hazırladıqları “Naxçıvan Muxtar Respublikasının ampeloqrafiyası” adlı monoqrafiya geniş oxucu kütləsinə təqdim olunmuşdur. Kitabda muxtar respublika ərazisindəki üzüm genefonduna aid müxtəlif növ sortların biomüxtəlifliyi barədə ətraflı məlumatlar öz əksini tapmışdır. Nəşrdə Naxçıvan Muxtar Respublikasında üzümçülüyün inkişaf tarixi, müasir vəziyyətindən bəhs olunmuş, bu sahənin inkişafı üçün yararlı torpaq sahələrinin xəritəsi verilmiş, üzüm tənəyinə təsir edən ekoloji amillər tədqiq edilmiş, genefondun tərkibi, ərazidə yayılan yabanı üzüm biotipləri haqqında məlumatlar öz əksini tapmışdır. Həmçinin monoqrafiyada 93 aborigen, 14 introduksiya olunmuş və seleksiya yolu ilə alınmış yeni üzüm sortlarının morfoloji xüsusiyyətləri və irsi əlamətləri, əsas fenoloji fazaların gedişi, biomorfoloji və aqrobioloji göstəriciləri, xəstəliklərə və şaxtalara dözümlülüyü, habelə istifadə edilən məhsulun xüsusiyyətləri araşdırılmış, becərilən perspektivli sortların iqtisadi qiymətləndirilməsi aparılmış, onların ampeloqrafik təsvirləri verilmişdir.

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri yanında Gənclər Fondu və Naxçıvan Dövlət Universitetinin Tələbə Gənclər Təşkilatı ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrinin tələbələri arasında Naxçıvan Muxtar Respublikasının 90 illik yubileyinə həsr olunmuş “Mən Naxçıvanı tanıyıram” bilik olimpiadasını elan edib.
Naxçıvan Dövlət Universitetinin Tələbə Gənclər Təşkilatının sədri Arzu Abdullayevin verdiyi məlumata görə, bilik olimpiadasının keçirilməsində məqsəd 90 illik yubileyini qeyd edən muxtar respublikamızın təbliği və tanıdılması, gənclərin bu sahədəki biliklərinin yoxlanılmasıdır. Olimpiada vasitəsi ilə yüksək bilik və bacarığa malik gənclər üzə çıxarılacaq, onlar ictimai və elmi fəaliyyətə həvəsləndiriləcək, gənclər təşkilatları ilə əməkdaşlığa cəlb ediləcəklər. Olimpiadada muxtar respublikada fəaliyyət göstərən ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrində təhsil alan hər bir gənc iştirak edə bilər. Olimpiada ikimərhələli şəkildə keçiriləcəkdir. Bilik olimpiadasında iştirak etmək istəyən hər  tələbə www.telebegencler.com saytına daxil olaraq elektron ərizə formasını doldurmaqla iştirakçı hüququ qazanacaq. Test üsulu ilə keçiriləcək olimpiadanın birinci mərhələsində ən yüksək nəticə göstərmiş 40 tələbə final mərhələsində iştirak edəcək. Olimpiadanın birinci və ikinci mərhələlərinin keçiriləcəyi yer qeydiyyatdan keçmiş tələbələrin sayına uyğun olaraq müəyyənləşdiriləcək və əvvəlcədən elan olunacaq. Olimpiada 5 aprel 2014-cü il tarixədək olan müddətdə keçiriləcək. Qeyd edək ki, müsabiqə nəticəsində finalda ən yaxşı nəticə göstərmiş 3 iştirakçı diplom və hədiyyələrlə mükafatlandırılacaq, final mərhələsinə keçmiş tələbələrə isə sertifikatlar təqdim olunacaq.

Xəbərlər şöbəsi

Muxtar respublikanın ən böyük bölgələrindən biri olan Şərur rayonunda 58 məktəb fəaliyyət göstərir. Həmin təhsil ocaqlarının 54-ü tam, 4-ü isə ümumi orta məktəbdir.
Rayonda məktəb tikintisi diqqət mərkəzində saxlanılır. Ötən il 234 şagird yerlik Sərxanlı, 110 şagird yerlik Şahbulaq kənd tam orta məktəbləri üçün yeni binalar tikilmiş, 1026 şagird yerlik Dəmirçi, 396 şagird yerlik Xanlıqlar, 132 şagird yerlik Gümüşlü kənd tam orta məktəblərinin binaları isə əsaslı şəkildə yenidən qurulmuşdur. 2014-cü ildə isə rayonun Püsyan kəndində 630, Axura və Dizə kəndlərinin hər birində 198, Kürkənddə 216 şagird yerlik məktəb binaları yenidən qurulacaq.  
Cari dərs ilində 9386 şagirdin təhsil aldığı məktəblərdə 793 kompüter quraşdırılmışdır. Hər 13 şagirdə bir kompüter dəsti düşür. Bunlardan 563-ü internetə qoşulmuşdur. Eyni zamanda şagirdlər 127 elektron lövhəli sinifdən istifadə edirlər.
Tədrisin fasiləsiz təşkilini təmin etmək üçün də tədbirlər diqqət mərkəzində saxlanılmışdır. Belə ki, ötən dərs ilində 34 məktəb istilik sistemi ilə qızdırılırdısa, bu dərs ilində onların sayı 38-ə çatdırılmışdır.
Bütün bunlar təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə imkan vermişdir. Bu səbəbdəndir ki, keçən il ümumtəhsil məktəblərinin XI siniflərini bitirən 840 məzunun 612-si ali məktəblərə sənəd vermiş, onlardan 311 nəfəri müxtəlif ali məktəblərə qəbul olunmuşdur. 50 nəfər abituriyent 500 baldan yuxarı nəticə göstərmişdir.

Xəbərlər şöbəsi

Hər bir dövlətin müstəqil yaşaması üçün onun güclü ordusu olmalıdır. Ərazi bütövlüyünün təminatçısı olan ordunun formalaşdırılması isə ixtisaslı hərbi kadrların hazırlanmasından başlayır. Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev istər ölkəmizə rəhbərliyinin birinci, istərsə də ikinci dövründə ordu quruculuğunu üstün istiqamət kimi müəyyənləşdirmiş, gənc hərbi kadrların hazırlanması istiqamətində konkret tədbirlər görmüşdür.

Bu gün ölkəmizdə Silahlı Qüvvələrimiz üçün peşəkar kadrlar hazır­layan geniş imkanlara malik hərbi təhsil ocaqları fəaliyyət göstərir. 1971-ci ildə Cəmşid Naxçıvanski adına Respublika Hərbi Təyinatlı Orta İnternat Məktəbi yaradılmış, Moskvanın ciddi narazılığına baxmayaraq, hərbi məktəb öz fəaliyyətini genişləndirmiş, ulu öndərin təşəbbüsü ilə yüzlərlə azərbaycanlı gənc Sovet İttifaqının ali hərbi məktəblərinə təhsil almağa göndərilmişdir. Bu dövrdə yaradılan möhkəm təməl ölkəmiz müstəqillik qazandıqdan sonra milli ordu qurucu­luğunun əsasını təşkil etmişdir.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

4280623
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
3588
5856
33788
111981
4280623

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter