13 Noyabr 2018, Çərşənbə axşamı

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Noyabr 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

 

 

LİNKLƏR

 

 

(esse) 

Üç ay boyunca Günəşin hamıdan erkən oyandığı, dəcəl uşaqların bir-birindən şən və əyləncəli keçirdiyi günlər – yay tətili, nəhayət ki, bitdi. Təzə-təzə öz qızıl libasına ürpələnən ağacların qızmar istidən sonra sanki rahat nəfəs aldığı geniş xiyabandan uşaqlardan kiminin əl-ələ, kiminin də qaçdı­-qovdu oynaya-oynaya, dəstə-dəstə tələsərək keçdiyi yol bu gün çox qələbəlik idi. Balacalarla birgə böyüklərin də hər gün keçib getdiyi bu yolun çoxlarının yaddaşında bir hekayəsi var. Kimdən soruşsan, ürəyində hələ uşaqkən, ata-anasının, əmi-dayısının əlindən tutub təmtəraqla ilk dəfə bu məktəbə gətirdiyi həmin gündən mütləq bir xatirə canlanacaq. O gündən illər keçdi və bir də baxdıq ki, bir vaxtlar, bəlkə də, özü ağırlığındakı çantasını təzəcə ütülənmiş ağ köynəyinin üstündən çiyninə salıb, kimi könülsüz, kimi də həmişəkindən daha şən məktəbə ­tələsən uşaqlarmışıq sən demə. “Kaş ki o günlər bir də olsaydı, biz də bu uşaqlar kimi qayğısız, şən məktəbə yollansaydıq”, – deyənlər çoxdur bu gün. Bu yoldan kimlər keçmədi ki? Məktəbdə ilk zəng gününün izdihamına, səs-küyünə alışa bilməyib valideynlərinin ardınca ağlayanlar da, elə birinci gündən hamı ilə dil tapıb gələcək sinif yoldaş­ları ilə dostlaşanlar da. İlk dərs günü bilməyərəkdən müəlliməsini anasının adı ilə çağıranlar da, birinci tənəffüsdən sonra öz siniflərini qonşu birincilərlə çaş-baş salanlar da buradan keçiblər. ...Amma həmin günün sonunda əvvəlki görkəmi olmasa da, hamı yenə bu yoldan keçib həmin məktəbdən evə qayıtmışdı.
Beləcə, bu məktəb yolu şəhərimizin qaynar axınında özünə yolyoldaşı tapıb gələcəyini, bəlkə də, bütün taleyini bu yola bağlamış yüzlərlə, minlərlə insanın həyat yoluna işıq tutdu. Bu insanlar yazın ilıq nəfəsində də, qışın soyuq sazağında da eyni sevgiylə hər gün bu yolu seçdilər. Uğurları ilə müəllimlərinin sevimlisi də oldular, dəcəllikləri, tənbəllikləri ilə danlaq daşı da. Amma yetkin­ləşib, kamil insan kimi müstəqil həyata atılanda onların hamısı hər bir övladına qucağını açan müstəqil Azərbaycan dövlətində özlərinə yer tapdılar. Onlardan kimisi yenidən bu dəfə müəllim kimi bu yola qayıtdı, kimisi daşı daş üstə qoyub yeni məktəb tikdi, kimisi də öz yolunu mübarizlərin səfinə qatıb ­Vətəninin keşiyində dayandı. Zaman ötdükcə yollar da şaxələndi, hər kəs taleyinə yazılmış öz yolunda qismətini aradı. Ancaq hara düşsək də, kimə tuş gəlsək də, ana südü, ata nəsihəti qədər ürəyimizə təpər, zəkamıza işıq tutan bir yol həmişə bizimlə oldu. Bu, bizim işıqlı, müqəddəs məktəb yolumuzdur.

 Əli CABBAROV

Azərbaycan xalqının ümummilli lideri, görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyevin zəngin nəzəri irsində və fəaliyyətində təhsil məsələləri xüsusi yer tutur. Dahi rəhbər deyirdi: “Hər bir dövlət əgər istəyirsə ki, öz ölkəsinin inkişafını təmin etsin, öz millətinin elmini, mədəniyyətini dünya standartlarına çatdırsın, o mütləq, hər şeydən çox, təhsilə fikir verməlidir, təhsilin inkişafına səy göstərməlidir, təhsil üçün bütün imkanları yaratmalıdır”.
Ulu öndərimiz həm təhsilin məzmunu, mahiyyəti, məqsədləri, səmərəli təşkili, müəllim əməyinin şərəfi, şagirdlərin və tələbələrin vəzifələri barədə dəyərli fikirlər söyləmiş, həm də Azərbaycan təhsilinin hərtərəfli yüksəlişi qayğısına qalmış, illər bоyu bu sahədə böyük inkişafa rəvac verən sistemli tədbirlər həyata keçirmişdir. İstər Azərbaycana birinci, istərsə də ikinci rəhbərliyi dövründə ümummilli lider daim təhsilə, tərbiyəyə strateji sahə kimi baxmış, Vətənin, xalqın tərəqqisində оnların rоluna yüksək qiymət vermişdir. “Təhsil sahəsi xalqımızın bu günü, millətimizin, dövlətimizin gələcəyi üçün ən vacib bir sahədir”, – deyən müdrik rəhbər Azərbaycan təhsilinin inkişafı naminə son dərəcə böyük işlər görmüşdür.
Görkəmli dövlət xadiminin ölkə­mizə rəhbərliyinin birinci dövründə əldə etdiyi mühüm tarixi nailiyyətlərdən biri də milli kadr potensialının, o cümlədən ehtiyac duyulan ixtisaslar üzrə mütəxəssis kontingentinin yaradılmasıdır. Bu məqsədi uğurla həyata keçirmək üçün ulu öndərimiz hər il azərbaycanlı gənclərin təhsil almaq üçün keçmiş SSRİ-nin nüfuzlu ali məktəblərinə göndərilməsi ənənəsinin əsasını qoymuşdur. Həmin dövrdə SSRİ-nin 170 qabaqcıl ali təhsil ocağına 15 minə yaxın gənc göndərilmiş, hər il xaricə 800 tələbə yola salınmışdır.

Ardını oxu...

Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev tərəfindən əsası qoyulan və daim qayğı ilə əhatə olunan təhsil sistemi bu gün ölkəmizdə, eləcə də muxtar respublikamızda öz bəhrələrini verməkdədir. Son illər ən ucqar dağ kəndlərimizdəki müasir standartlara cavab verən məktəblərdən tutmuş şəhər məktəblərinədək hər birində ali məktəblərə qəbulun səviyyəsi ildən-ilə yüksəlir. Buna yeni tikilən və hərtərəfli şərait yaradılaraq istifadəyə verilən, maddi-texniki bazası gücləndirilən, savadlı müəllim kollektivlərinin çalışdığı məktəblərdə təlim-tərbiyə işinin düzgün təşkili nəticəsində nail olunub. Özünəməxsus təhsil ənənələrinə malik Şahbuz rayonunun builki məzunlarının uğurları da ürəkaçandır. Rayonun Şahbuz şəhər 1 nömrəli, Badamlı qəsəbə və Aşağı Qışlaq kənd tam orta məktəblərindən 7 məzun 600-700 intervalında bal toplayıb. Onlardan ən yüksək bal toplayanları tanıyaq.

Aşağı Qışlaq kənd tam orta məktəbinin ötən təhsil ilində 13 məzunu olub, onların 11-i ali məktəblərə sənəd qəbulunda iştirak edib. Qəbul imtahanlarında 8-i ali (onlardan 2-nin balı 600-dən yuxarıdır), 3-ü isə orta ixtisas məktəblərində təhsil almaq üçün müvafiq bal toplayıblar. Məktəbin məzunu Nailə ­Qoç­əliyeva qəbul imtahanlarının birinci mərhələsində III ixtisas qrupu üzrə 612 bal əldə etsə də, daha yüksək nəticə göstərmək arzusu abituriyentlərə verilən ikinci fürsətdə özünü doğruldub. O, 651 bal toplayaraq bütün ixtisas qrupları üzrə rayon birincisi olub, Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xarici dil (ingilis dili müəllimliyi) ixtisasına qəbul olunub. Nailə ilə söhbətləşərkən o, bu barədə belə dedi: – İmtahan zamanı keçirdiyim həyəcanla əlaqədar ürəyimcə olan nəticə qazana bilmədim. Bu bal məni qane etmədiyi üçün may ayının 13-də keçirilən imtahanın birinci mərhələsindən iyulun 26-da keçirilən ikinci mərhələsinədək gecəni gündüzə qatıb imtahana daha ciddi hazırlaşdım. Bu isə topladığım balın artmasına səbəb oldu.

Ardını oxu...

Bakı Biznes Universiteti Avropa Birliyinin “Erasmus Plus” proqramının maliyyə dəstəyi ilə “Azərbaycan universitetlərində keyfiyyətə təminat mərkəzlərinin yaradılması və inkişaf etdirilməsi” layihəsini uğurla həyata keçirməkdədir.

Layihə çərçivəsində Azərbaycan Respublikasının 11 universitetinin keyfiyyətə nəzarət mərkəzinin və Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinin nümayəndəsi bu günlərdə İsveçin Royal Texnologiya Universitetində və Uppsala Universitetində birhəftəlik təlimdə iştirak edib.

Ardını oxu...

  Hər il sentyabr ayı yurdumuza qədəm qoyduğu andan yeni tədris ilinə hazırlıq işləri görülər. Valideynlər övladları ilə birgə mağazalara üz tutar, onlara məktəbli geyimləri, dərs ləvazimatları alarlar. Məktəbə ilk dəfə gedəcək uşaqlar və onların valideynləri isə bu prosesi daha böyük həyəcanla yaşayarlar. Vaxt, vədə yetişər.­ Bilik Günü səhər erkəndən oyanan valideynlər övladlarını da ayağa qaldırar, onları səliqəli şəkildə geyindirər, əlindən yapışıb məktəbə tələsərlər. 

Həmin gün yolboyu uşaqların şən, şaqraq gülüşlərini, valideynlərin sevinc səslərini eşidən zaman öz uşaqlıq çağların yadına düşər. Sevincini gizlədə bilmərsən... Məktəbin həyətində əsl toy-bayram ab-havası hiss olunar. Direktor məktəblilərə xoş gəldin edər, uşaqlara yeni tədris ilində uğurlar arzulayar. Daha sonra ilk zəng çalınar, balacalar sinfə tələsər, ibtidai sinif müəllimi ilə tanışlıq başlayar. Məktəbə yenicə qədəm qoyan uşağın ilk dərs günü bu cür maraqlı anlarla yaddaşına yazılar və ömürboyu şirin bir xatirətək hafizəsində yaşayar.
Xatırlatmaq yerinə düşər ki, illər öncə övladını birinci sinfə aparan valideyn bir sıra problemlərlə üzləşərdi. Bu yaşda uşaqların əksəriyyətinin məktəb mühitinə alışmağı çətin olardı. Bu zaman isə valideyn günahı uşaqda axtarar, filankəsin övladı məktəbə can atır, bizim uşaqsa evdən ayrılmaq istəmir, – deyə hey şikayətlənərdi: – Gözümdən qırağa qoymamışam. Elə evdə say saymağı, hərf oxumağı, yazı yazmağı öyrətmişəm. Hətta çoxlu ­şeirlər, nağıllar da bilir. Ancaq indi deyirik ki, məktəbə gedəcəksən, deyir evdə qalmaq istəyirəm. Heç bilmirəm bu uşaqla necə edim?

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

3267046
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
788
4027
4815
51692
3267046

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter