21 Noyabr 2019, Cümə axşamı

Xalq təqviminə uyğun olaraq, xalqımız qış və yaz fəsillərini mərasim (çillə) və bayramla (Novruz) qarşılayır. Nədənsə yay və payız fəsillərinin qarşılanması üçün bir mərasim və yaxud bir bayram keçirilməmişdir. Keçirilmişdirsə də, bu günə qədər nə elm aləminə bəllidir, nə də xalq yaddaşında qalmışdır. Ancaq son dövrün araşdırmalarından və toplanmış etnoqrafik materiallardan məlum olur ki, Ordubad bölgəsində yayın girməsi ilə əlaqəli “susəpən” adlı mərasim qeyd edilərmiş.

İyun ayının 21-də – yazın bitib, yayın girdiyi gün Ordubad bölgəsindəki Gilançay vadisinin yuxarı hissəsində “Susəpən” adlı mərasim keçirilirmiş. Mərasim zamanı ətraf kəndlərin sakinləri də şənliyə qoşularmışlar. Mərasimdə bu bölgənin əhalisi səhər erkəndən Gəmiqaya yaxınlığındakı Bibiqətər pirini, Qara piri ziyarət edərmiş.

Ardını oxu...

“Jurnalistin tək-tək dostu olmur, jurnalist hamının dostudur, hamı da jurnalistə dostdur. Əlbəttə, ara-bərədə yazı-pozusundan razı qalmayanı da tapılır, amma əksəriyyət onun tərəfindədir, bu, jurnalistin uğurudur, zəhmətinin bəhrəsidir. Və indi-indi bu sətirləri yaza-yaza xatirimə M.F.Axundovun dramaturgiyasından qalma bir fikir düşür ki, hər kəsin sənəti onun həyat iksiridir, yəni öz peşənə necə münasibət göstərirsənsə, peşən də səni elə yaşadır. Və bir də oxucu yazımın bu məqamına gəlib çatanda hökmən qəlbində mənə də bir sual ünvanlayacaqdır: bəs sən özün necə, bu peşədən nə qazandın? Əlbəttə, mən dünya malını heç vaxt qazanc, var-dövlət hesab eləməmişəm və bu barədə ən ibtidai təsəvvürüm belə, yoxdur və belə yerdə deyirlər ki, Süleymana qalmayan dünya kimə qalacaq? Amma bu Süleymana qalmayan dünyada qalası şeylər çoxdur və bunların fövqündə bir amil durur: insan olmaq amili, vətəndaş olmaq istəyi, xalqına, millətinə sədaqətlə xidmət etmək təşnəliyi, Vətən yolunda şəhidliyə hazır olmaq ucalığı və Tanrı nə ömür verirsə, bu ömrü ləyaqətlə başa vurmaq qeyrəti”.

Ardını oxu...

Cəlil Məmmədquluzadə adına Naxçıvan Dövlət Musiqili Dram Teatrının böyük Norveç dramaturqu Henrik İbsenin (1828-1906) “Kuklalar evi” (1879) üçpərdəli psixoloji dramı əsasında hazırladığı tamaşaya ictimai baxış olmuşdur. Avropada yeni dramaturgiyanın yaradıcısı, sosial-psixoloji dramın banisi kimi tanınan Henrik İbsenin “Kuklalar evi” əsərində insanın daxili aləmi, sosial ziddiyyətləri, ümumbəşəri problemləri real hadisələrin inkişafı fonunda ortaya qoyulur.

Tamaşada hadisələr vəkil Torvald Helmerin ailəsinin yaşadığı evdə cərəyan edir. İlk səhnədə bu ailə xoşbəxt ailələrdən biri kimi təqdim olunur. Torvald Helmer (aktyor Elnur Rzayev) həqiqəti sevən, öz işini bilən məmur təsiri bağışlayır.

Ardını oxu...

“Ensiklopedik bilik sahibi” adlanan elmi konfrans AMEA Naxçıvan Bölməsi, Naxçıvan Muxtar Respublikası Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Yazıçılar Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə keçirilib.
Konfransı giriş sözü ilə açan AMEA Naxçıvan Bölməsinin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev qeyd edib ki, elmi tədbir Abbasqulu ağa Bakıxanovun 220 illik yubileyinin keçirilməsi haqqında Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin Sərəncamı və Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri cənab Vasif Talıbov tərəfindən təsdiq edilmiş “Abbasqulu ağa Bakıxanovun 220 illik yubileyinin Naxçıvan Muxtar Respublikasında keçirilməsi ilə əlaqədar Tədbirlər Planı”na uyğun olaraq keçirilir.

Ardını oxu...

Xalçaçılıq, toxuculuq, dulusçuluq, misgərlik, zərgərlik, dəmirçilik və daha sadalamadığımız neçə-neçə sənət nümunələri... Dünyamız nə qədər inkişaf etsə də, nə qədər yeniliklər baş versə də, sənət nümunələri bizi öz sehri ilə cəlb edir. O sənət ki ata-babalarımızın ustalıq məharətindən, sənətkarlıq qabiliyyətindən xəbər verir.
Hər bir sənətkar yaratdığı əl işində yaşadığı tarixi dövrün izlərini qoyub. Bəlkə də, gələcək üçün bunun əhəmiyyətli olduğunu düşünməyib. Amma onun minbir əziyyətlə hasilə gətirdiyi məhsuluna vurduğu naxışlar, cizgilər tarixilik və millilik baxımından bu gün tədqiqatçılara çox söz deyir. Qol gücü, zindan və alın təri ilə başa gələn dəmirçilik də bu baxımdan istisna deyil. Dəmirdən istifadənin tarixi çox-çox qədimlərə gedib çıxsa da, bu sənət oturaq həyat sürmüş əcdadlarımızın müəyyən əmək vərdişlərinə, o cümlədən əkinçilik ənənələrinə yiyələndiyi dövrdə təşəkkül tapıb. Torpağın əkilib-becərilməsində zaman-zaman istifadə olunmuş əmək alətləri getdikcə təkmilləşib, cilalanıb, daha əlverişli formaya salınıb. Bu gün muzeylərimizdə eksponat kimi saxlanılan kənd təsərrüfatı alətlərinin hər birində həmin şüurlu, yaradıcı əməyin izləri aydın nəzərə çarpır.

Ardını oxu...

ARXİV

Noyabr 2019
Be Ça Ç Ca C Ş B
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

MÜƏLLİFLƏR

KEÇİDLƏR