18 Yanvar 2019, Cümə

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Yanvar 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

 

 

LİNKLƏR

 

 

Cəlil Məmmədquluzadə adına Naxçıvan Dövlət Musiqili Dram Teatrının kollektivi muxtar respublikanın rayonlarına qastrol səfərinə çıxıb. Ümummilli lider Heydər Əliyevin 90 illik yubileyi və Milli Qurtuluşun 20 illiyi münasibətilə təşkil edilən qastrol səfərində Adil Babayevin “Koroğlunun Çənlibelə qayıdışı” pyesi tamaşaçılara təqdim edilir. İyunun 11-dən başlanan tədbirin ilk səfəri Babək qəsəbəsinə olub. Babək Rayon Mədəniyyət Evində oynanılan tamaşa auditoriya tərəfindən rəğbətlə qarşılanıb. Tamaşanın rejissoru Xalq artisti Kamran Quliyev, baş rolların ifaçıları Xalq artistləri Rza Xudiyev, Rövşən Hüseynov, Şirzad Abutalıbovdur. Qastrol səfəri iyunun 28-nə qədər davam edəcək. “Koroğlunun Çənlibelə qayıdışı”nı Culfa, Şərur, Ordubad, Kəngərli və Şahbuzda, o cümlədən Naxçıvan “Sərhəd” Diviziyasının şəxsi heyəti qarşısında oynamaq nəzərdə tutulub. Bu ərəfədə teatr kollektivi 26 İyun – Silahlı Qüvvələr Günü münasibətilə əsgər və zabitlərimizi də unutmayıb. Onlara isə A.Çexovun əsərləri əsasında Tofiq Seyidovun səhnələşdirdiyi “Russayağı evlənmə” komediyası təqdim ediləcək. Bundan sonra isə teatrın 130-cu yaradıcı mövsümü başa çatacaq.

Səməd CANBAXŞIYEV

Milli poeziyamızın iftixarı olan Xalq şairi Məmməd Araz haqqında yazdığım məqalələrin birində qeyd etmişdim ki, Azərbaycan torpağını Arazsız təsəvvür etmək mümkün olmadığı kimi, Azərbaycan milli poeziyasını da Məmməd Arazsız təsəvvür etmək çox çətindir. Azərbaycan əlli milyonluq bir xalqın – azərbaycanlıların şəriksiz Vətəni olduğu kimi, Məmməd Araz yaradıcılığı da əlli milyonluq xalqımızın şəriksiz poeziyasıdır, ədəbiyyat, bədii düşüncə və təfəkkürünün vətənidir. Bu da ondan irəli gəlir ki, bu poeziyada hər bir oxucu öz hisslərini, düşüncə və təfəkkürünü görür, dərk edir, özünü bir çox məqamlarda Məmməd Araz yaradıcılığı ilə ifadə etmiş olur. Buna görə də ədəbiyyatımızın, milli-mənəvi dəyərlərimizin böyük və əvəzsiz hamisi ümummilli liderimiz Heydər Əliyev Məmməd Araz poeziyasına, onun fəlsəfəsinə və bəşəri dəyərinə çox yüksək qiymət verərək Məmməd Araza xitabən demişdir: “Doğrudur, bəzən bu yaradıcılığınıza görə siz sıxılmısınız da, sizi incidiblər də, sizə kəm baxıblar da, sizi açıq və ya gizli tənqid də eləyiblər. Ancaq mənə belə gəlir ki, Məmməd Arazın, Bəxtiyar Vahabzadənin, Xəlil Rzanın qəhrəmanlığı – mən bu sözü tam cəsarətlə deyirəm – elə ondan ibarətdir ki, onları heç bir şey qorxutmayıbdır. Onların qarşısını heç bir şey kəsməyibdir. Onlar öz işlərini görüblər. Xırda-xırda, çox incə, çox zərif görüblər və məhz bu incəliyə, zərifliyə, nazikliyə görə də sizin bu fikirləriniz bizim vətənpərvər insanlarımızın, xalqımızın ürəyinə yol tapıbdır”.

Ardını oxu...

1982-ci ildən fəaliyyət göstərən Naxçıvan Dövlət Rəsm Qalereyası Azərbaycanda, eləcə də muxtar respublikada yaşayıb-yaradan rəssamların əsərlərinin qorunub saxlanması, təbliği və gələcək nəsillərə çatdırılması məqsədilə yaradılmışdır.
Naxçıvan Dövlət Rəsm Qalereyası 4 guşədən ibarətdir. Buraya daxil olarkən ilk olaraq “Heydər Əliyev ili”nə həsr olunmuş guşə ilə rastlaşırıq. Xalqımızın ümummilli lideri Heydər Əliyevin por­tretləri qalereyanın birinci guşəsinin ən dəyərli eksponatlarıdır. Dahi rəhbərin Azərbaycanda hakimiyyətdə olduğu dövrlər ərzində ölkəmizin ictimai-siyasi, sosial-iqtisadi, elmi-mədəni həyatında baş verən müsbət dəyişikliklər rənglərin ecazkar dili ilə bu por­tretlər vasitəsi ilə tamaşaçılara çatdırılır. Bu guşədə nümayiş olunan eksponatlar içərisində Xalq rəssamı Hüseynqulu Əliyevin “Sərgidə”, Rafael Qədimovun “Ümidimiz sənədir”, Cavid İsmayılovun “Müstəqillik yollarında” əsərləri xüsusi maraq doğurur.

Ardını oxu...

Xəbər verdiyimiz kimi, iyun ayının 3-də Gürcüstanın Acarıstan Muxtar Respublikasından gəlmiş 19 uşaq və 7 valideyn Duzdağ Fizioterapiya Mərkəzində müalicə kursu keçirlər. Muxtar respublikamızla tanışlığa ilk gündən başlayan uşaqlar və valideynləri dünən Nuh peyğəmbərin məzarüstü türbəsini ziyarət ediblər. Burada onlara məlumat verilib ki, qədim, antik və orta əsr şəhər yerləri üzərində yerləşən Naxçıvan Azərbaycanın və dünyanın ən qədim şəhərlərindən biridir. Təxminən 7500 il bundan əvvəl baş vermiş ümumdünya daşqını zamanı Nuh və ona iman gətirənlərin mindiyi gəmi ilk dəfə Naxçıvanda quruya çıxmış, burada məskən salmışlar. Quruya çıxdıqdan sonra Nuh peyğəmbər Naxçıvanda yaşamış, burada vəfat etmiş, onun qəbri və qəbirüstü türbəsi Naxçıvanda Sovet hakimiyyəti qurulanadək qalmışdır. Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri cənab Vasif Talıbovun 28 iyun 2006-ci il tarixli “Nuh peyğəmbərin Naxçıvan şəhərindəki məzarüstü türbəsinin bərpa edilməsi haqqında” Sərəncamından sonra məzarüstü türbə bərpa edilmişdir.
Naxçıvan Dövlət Tarix Muzeyi ilə tanışlıq da qonaqlarda böyük maraq doğurmuşdur. Muzeyin ekspozisiyasında nümayiş etdirilən eksponatlar haqqında onlara ətraflı məlumat verilmişdir. Sonra uşaqlar və valideynləri yerli və beynəlxalq şahmat yarışlarının keçirildiyi Şahmat Mərkəzində olmuşlar.

Səbuhi HƏSƏNOV

               Sən ki mənim Nuh babamın
               Süfrəsinə duz vermisən.
               Danışanda susub tarix –
               Tarixə sən söz vermisən.
               Bütün əyri sualların
               Cavabını düz vermisən.
               Öndə gedib iz açmısan –
               Arxanca yeriyib zaman.
               Naxçıvan!
               (“Sən sevgilim, sən anamsan”).

Elxan Yurdoğlunun “Əcəmi” Nəşriyyat-Poliqrafiya Birliyində nəfis tərtibatla yenicə çapdan çıxan “20+13” adlı kitabında ən çox bəyəndiyim bu misraları oxuduqca Naxçıvan haqqında sözünü yazan şairin həm də özünü yazdığını dəqiqləşdirirəm. Deyirlər ki, şairlər və yazıçılar, söz adamları bəzən özləri belə, bilmədən yaratdıqları əsərlərdə özlərini yazırlar, özlərindən yazırlar. Bəziləri, bəlkə də, bir az qısqanaraq bu sözümü qəribçiliyə sala bilərlər. Amma məncə, bu bənddəki “öndə gedib iz açmısan” misrasını Elxan Yurdoğlu elə özü haqqında yazıb. Elxan Naxçıvan ədəbi mühitində yetişməkdə olan gənc yazarların önündə gedir və iz açır. Bu iz sadədir, bu iz aqressiv deyil, bu iz köhnə ədəbi ənənələrlə yeni ədəbi dəyərlərin kompromisidir. Ən əsası isə Elxan Yurdoğlu onlarla məqalənin, yüzlərlə şerin müəllifi olsa da, “qələmi kağıza sürtməyi öyrənən kimi” özünü Dostoyevskinin “qulu”, Füzulinin, Nəsiminin “ağası” hesab edənlərə bənzəmir. Elxan Yurd­oğlu özü “məni oxumayın” yazır, onun şeirləri isə insanı oxumağa məcbur edir:

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

3608482
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
68
72192
85622
131724
3608482

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter